נציגי נתניהו וגנץ יפגשו וידונו בהרחבת הממשלה

איתי גדסי No Comments on נציגי נתניהו וגנץ יפגשו וידונו בהרחבת הממשלה

נציגי ראש הממשלה נתניהו ויו"ר המחנה הממלכתי גנץ יקיימו הבוקר פגישה וידונו על תנאי ההצטרפות לממשלה. סמוטריץ': "עזבו צוותים ועזבו משא ומתן. אני קורא לרה"מ נתניהו ולבני גנץ להיפגש מיד ולסכם על הקמת ממשלת חירום לאומית"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע המלחמה בדרום והניסיון להקים ממשלת אחדות: נציגי ראש הממשלה נתניהו ויושב ראש המחנה הממלכתי גנץ יקיימו הבוקר (שני) פגישה וידונו על תנאי ההצטרפות לממשלה.

אמש קרא נשיא המדינה יצחק הרצוג לאחדות בין כל חלקי העם, וציין כי "אנו נמצאים במלחמה עזה מול חיות אדם מפלצתיות שטובחות בקשישים וילדים".

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ אומר הבוקר כי "אחדות ולכידות הם צו השעה כדי לנצח את אויבינו. עזבו צוותים ועזבו משא ומתן. אני קורא לרה"מ נתניהו ולבני גנץ להתעלות לגודל השעה, להיפגש מיד ולסכם על הקמת ממשלת חירום לאומית שתאחד את העם, תרים את הרוח, תעניק גיבוי מלא לצה"ל ותביא בע"ה לחיסול מוחלט של חמאס וארגוני הטרור בעזה".

מוקדם יותר, הגיב השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להצעת גנץ וליברמן להיכנס לממשלת חירום: "כל עוד בסיס הכניסה לממשלה הינה הסכמה כי היעד שתגדיר הממשלה לצה״ל הינו הכרעה מוחלטת וריסוק כוחו הצבאי והשלטוני של החמאס, עוצמה יהודית תקבל בברכה ממשלת חירום רחבה שכזו. ישראל בשעת חירום. חייבים להתאחד ולנצח".

השר ניר ברקת התייחס לכך: ״ישראל במלחמה וזו השעה לממשלת אחדות לאומית. בשעה מורכבת כזו עלינו לשים את המחלוקות בצד ולהתאחד נגד האויב שרוצה להשמיד אותנו. לוחמי צה״ל מכל חלקי החברה הישראלית יוצאים לקרב על מדינת ישראל ועלינו לגבות אותם עם ממשלת אחדות שתייצג את כל העם. עלינו להקים ממשלת אחדות עוד היום ולנצח את המלחמה ביחד״.



0 תגובות